Usuario :
 Clave : 
    
Hemeroteca >> Visualiza artículo 
Revista Quaderns Digitals nº 69. Actas Congreso Mejora Educativa y Ciudadanía Crítica / Mesa 3: Ciudadanía crítica y transformación social
L’AGENDA 21 DE LA CULTURA. DE LA PARTICIPACIÓ CIUTADANA A LA CIUTADANIA CRÍTICA. DOS EXPERIÈNCIES A LES COMARQUES DE CASTELLÓ [08-10-2011]
descarga fichero PDFPDF   
  Tomás Segarra Arnau
Eugeni Trilles Fabregat
 
RESUM

Per què permetre la participació? I per què participar? Participar és una paraula que tothom coneix, però que cadascú de nosaltres interpreta d\'una manera. Tots sabem participar, però pocs hi participem.

Presentem el projecte de l\'Agenda 21 de la Cultura, descrivint el procés d\'implementació seguit en dos municipis d\'interior: Sant Mateu i Vilanova d\'Alcolea. Un procés d\'aprenentatge i empoderament de tots els actors implicats, que gira al voltant d\'aquesta ferramenta de desenvolupament local basada en la participació ciutadana.





Hemeroteca >> Visualiza artículo
 Català · Portugués  
     
 
Diseño y desarrollo por: SPL Sistemas de Información
  Copyright 2003 Quaderns Digitals Todos los derechos reservados ISSN 1575-9393
  INHASOFT Sistemas Informáticos S.L. Joaquin Rodrigo 3 FAURA VALENCIA tel 962601337